Header

Veelgestelde vragen

Seizoenkaart verlengen of kopen

Wat is de goedkoopste seizoenkaart komend seizoen?

De goedkoopste seizoenkaart is al vanaf €82,50 te koop (jeugd t/m 12 jaar). De goedkoopste seizoenkaart voor jongeren van 13 t/m 18 jaar kost €115,- en voor volwassen €202,50. Bekijk hier een overzicht van alle seizoenkaart prijzen.

Wat betekent het seizoenkaartvoordeel van 7 wedstrijden gratis?

Met 7 gratis wedstrijden wordt bedoeld dat je ten opzichte van het telkens aanschaffen van losse tickets per wedstrijd, je bij de aanschaf van een seizoenkaart geld bespaard waarmee je 7 losse tickets zou hebben kunnen kopen. Een seizoenkaart is dus vele malen voordeliger dan wanneer je voor iedere thuiswedstrijd een ticket koopt.

Tot wanneer kan ik mijn seizoenkaart verlengen?

Je kunt je seizoenkaart t/m zondag 28 mei verlengen. Want tot en met die datum houden we jouw plek gereserveerd. Vanaf dinsdag 30 mei komen alle niet verlengde plaatsen in de verkoop. Vanaf dat moment kunnen ook niet-seizoenkaarthouders deze plekken kiezen.

Ik heb nu geen seizoenkaart. Wanneer kan ik een nieuwe seizoenkaart kopen?

Ook als je geen seizoenkaart hebt kun je er direct één kopen. Je kiest de tribune waarop je plaats wilt nemen en vervolgens kies je één van de beschikbare stoelen.

Wanneer krijg ik korting op mijn seizoenkaart?

PEC Zwolle heeft speciale prijzen voor de leeftijdscategorieën t/m 12 jaar en 13 t/m 18 jaar. Seizoenkaarthouders van 65 jaar of ouder krijgen bovendien 25% korting op de prijs van een reguliere seizoenkaart (deze korting zit al in de prijs inbegrepen).

Comeback seizoenkaart

Ik heb in seizoen 2022-2023 een Comeback seizoenkaart gekocht, moet ik mijn seizoenkaart verlengen?

Met een comeback seizoenkaart heb je voor twee seizoenen een seizoenkaart gekocht. Je hoeft jouw seizoenkaart dus niet te verlengen en je behoudt jouw huidige plek.

Flexibele seizoenkaart

Hoe werkt de flexibele seizoenkaart?

De flexibele seizoenkaart werkt met credits. Jij kunt dan zelf beslissen wanneer en met wie je naar thuiswedstrijden gaat. Als je bijvoorbeeld nu al weet dat je, bijvoorbeeld vanwege werk, niet iedere thuiswedstrijd naar het stadion kunt komen, kun je voor deze optie kiezen. Zie voor verdere uitleg onderstaand voorbeeld.

Voorbeeld
Je kunt niet naar de wedstrijd tegen FC Utrecht en RKC Waalwijk omdat je dan moet werken. Bij een reguliere seizoenkaart heb je al voor alle wedstrijden betaald en ben je deze wedstrijden dus ‘kwijt’. Bij een flexibele seizoenkaart kun je jezelf compenseren voor de gemiste wedstrijden. De credits voor de wedstrijden tegen FC Utrecht en RKC Waalwijk kun je inzetten voor twee andere wedstrijden. Tegen bijvoorbeeld Sparta Rotterdam en sc Heerenveen kun je dan een extra kaart aanvragen zodat je samen met iemand anders naar het stadion kunt.

Wat is het verschil tussen een seizoenkaart en een flexibele seizoenkaart?

Met een seizoenkaart heb je een vaste plek in het stadion en kun je iedere thuiswedstrijd naar het stadion. Met een flexibele seizoenkaart kies je vooraf op welke tribune en in welk vak je de thuiswedstrijden wilt bekijken. Met de 17 credits die je hebt, kun je zelf kiezen naar welke wedstrijd je gaat en met wie.

Hoe werken die credits precies?

Met een flexibele seizoenkaart ontvang je 17 credits. Die kun je inzetten om een kaart aan te vragen voor een thuiswedstrijd van PEC Zwolle. Mis je bijvoorbeeld de wedstrijd tegen FC Utrecht dan kun je tegen RKC Waalwijk een extra ticket aanvragen. Je kunt maximaal twee credits per wedstrijd inzetten.

Wat houden de categorieën van de flexibele seizoenkaart in?

Wanneer je een flexibele seizoenkaart koopt kun je kiezen uit drie tribunes: noord (Marten Eibrink tribune), zuid (Klaas Drost tribune) en de fieldseats op oost (vakken 10 t/m 20, rij 1 t/m 7) en de hoeken van oost (vakken 10 en 11 en 21) (Fred Patrick tribune).

Waarom kan ik op de middenvakken oost (hoog) geen flexibele seizoenkaart kiezen?

Op dit moment is het niet mogelijk om hier de flexibele seizoenkaart aan te bieden, omdat deze vakken volledig uitverkocht zijn aan vaste seizoenkaarthouders. Hierdoor is het niet mogelijk om extra tickets aan te vragen in deze vakken.

Heb ik met een flexibele seizoenkaart ook een vaste stoel?

Al jouw wedstrijden bekijk je vanaf dezelfde tribune, maar dat wil niet zeggen dat je elke keer dezelfde stoel hebt. Voor elke wedstrijd kun je een ticket aanvragen op een plek waar dan nog beschikbaarheid is. Elke keer wanneer je een ticket aanvraagt wissel je een credit in. Je kiest zelf eenvoudig een plek uit op jouw tribune.

Ik heb een flexibele seizoenkaart, moet ik dan voor elke thuiswedstrijd een ticket aanvragen?

Ja, voor elke thuiswedstrijd moet je een ticket aanvragen. Dit, omdat je iedere keer op een andere plek kunt zitten naargelang de beschikbaarheid.

Wat betekent het hebben van voorrang voor het aanschaffen van tickets bij de flexibele seizoenkaart?

Als flexibele seizoenkaarthouder heb je altijd de mogelijkheid om jouw credits in te zetten voordat reguliere ticketkopers deze mogelijkheid hebben.

Waarom is de flexibele seizoenkaart iets hoger in prijs dan de normale seizoenkaart?

Met de flexibele seizoenkaart heb je simpelweg extra opties om voor een gemiste wedstrijd een nieuwe wedstrijd uit te kiezen. Voor deze service betaal je daarom iets meer.

Hoelang blijven de credits van de flexibele seizoenkaart geldig?

De credits blijven het hele seizoen 2023-2024 geldig, maar let op: je kunt maximaal twee credits per thuiswedstrijd inzetten. Heb je bijvoorbeeld aan het einde van het seizoen nog vijf credits over, dan kun je deze niet alle vijf tegelijk inzetten (maximaal twee).

Seizoenkaart Familievak

Wat houdt de familie seizoenkaart in?

Het PEC Zwolle Familievak is een speciale plek in het stadion voor fans t/m 12 jaar en hun ouders. Op deze tribune is alles zo kindvriendelijk mogelijk gemaakt, waardoor elke wedstrijd een feestje is. De toegang tot het Familievak is kindvriendelijk (geen fouillering), in het vak zit je samen met allemaal andere jonge PEC Zwolle-supporters. En onze mascotte Zwolfje is natuurlijk ook elke wedstrijd aanwezig! Met een seizoenkaart in het PEC Zwolle Familievak heb je toegang tot alle 17 thuiswedstrijden in de Eredivisie.

Ik ben ouder dan 12 jaar, kan ik dan ook een seizoenkaart kopen in het Familievak?

Ja, dat is mogelijk. Het PEC Zwolle Familievak is gericht op onze fans t/m 12 jaar en hun ouders en daar zijn ook alle activiteiten op gericht. Alleen onze jonge seizoenkaarthouders t/m 12 jaar in het Familievak profiteren bovendien van unieke voordelen, zoals het ‘late wedstrijd’ voordeel.

Ben je 13 jaar of ouder, dan kun jij voor een aangepast tarief een seizoenkaart kopen. Dat is ook mogelijk in het PEC Zwolle Familievak. Echter is een seizoenkaart voor 13 t/m 18 jaar of volwassenen in het Familievak alleen mogelijk in combinatie met een kinderseizoenkaart t/m 12 jaar.

Kan een volwassene ook naar binnen op een seizoenkaart voor kinderen t/m 12 jaar?

Dit kan alleen bij wedstrijden die om 21:00 uur aanvangen.

Is de familie seizoenkaart voor alle vakken geldig?

Nee, de familieseizoenkaart is alleen geldig voor zuid (Klaas Drost tribune).

Overige vragen seizoenkaart

Kan ik met mijn seizoenkaart ook naar uitwedstrijden?

Jouw seizoenkaart is geldig voor alle competitiewedstrijden die in het MAC3PARK gespeeld worden. Voor uitwedstrijden kun jij met jouw seizoenkaart losse tickets kopen. Per seizoenkaart is het mogelijk om 1 ticket te kopen.

Zijn bekerwedstrijden ook te bezoeken met mijn seizoenkaart?

Tot de achtste finales kun je bij thuiswedstrijden in de TOTO KNVB Beker met je seizoenkaart gratis naar binnen.

Kan ik mijn seizoenkaart overdagen aan iemand anders?

Als je bijvoorbeeld een keer niet naar een thuiswedstrijd kunt, is het toegestaan om je seizoenkaart over te dragen aan een vriend, familielid, collega etc. Het is niet toegestaan om je seizoenkaart door te verkopen. Let wel op: jij blijft zelf verantwoordelijk voor de persoon aan wie je de seizoenkaart overdraagt.

Ik heb mijn seizoenkaart verlengd. Krijg ik dan ook een nieuwe seizoenkaart?

Nee, je kunt gewoon je huidige seizoenkaart blijven gebruiken.

Ik ben mijn seizoenkaart verloren, kan ik een nieuwe bestellen?

Als je je seizoenkaart verloren bent of deze is beschadigd, dan kun je bij de receptie van PEC Zwolle een nieuwe kaart aanvragen. Dit kost €10,-.

Ik wil mijn seizoenkaart verlengen, maar ik wil een andere plek. Kan dat?

Het is mogelijk om een andere plek te kiezen, mits er beschikbaarheid is. Wil je op een plek die op dat moment nog bezet is, dan dien je te wachten tot het moment waarop stoelen van seizoenkaarthouders die niet tijdig hebben verlengd worden vrijgegeven. Dit gebeurt op dinsdag 30 mei.

Kan ik tijdens het bestellen aangeven dat ik met meerdere personen naast elkaar wil zitten?

Ja, dat kan. Omdat je online meerdere seizoenkaarten kunt bestellen, kun je ook gelijk een seizoenkaart aanvragen voor je buurman, partner, kinderen, familie of vrienden. Dit geldt ook wanneer je een nieuwe seizoenkaart koopt.

Ik wil met een groep van tien of meer personen bij elkaar zitten, kan dat?

Bij het bestellen van seizoenkaarten van tien of meer personen kun je ons mailen op info@peczwolle.nl Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de bestelling voor jullie te regelen.

Ik ben seizoenkaarthouder, maar als ik in de bestelmodule ben, staat er dat mijn plek bezet is. Wat moet ik doen?

Om je eigen plek te verlengen, is het belangrijk dat je inlogt. Alleen dan kan je je plek verlengen. Wanneer je ingelogd bent klik je op je naam rechtsboven in het venster. Nu kom je in de verlengmodule.

Wat moet ik doen als ik mijn seizoenkaart op de mindervalidetribune wil verlengen?

Wanneer jij jouw seizoenkaart wilt verlengen op de mindervalidetribune, dan helpt onze afdeling ticketing jou graag verder. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur of mail ons op info@peczwolle.nl.

Ik ben verhuisd waardoor mijn gegevens zijn gewijzigd. Hoe en waar kan ik dit doorgeven?

Jouw adreswijziging kun je door geven door hier in te loggen. Mocht je er online niet uitkomen, dan kun jij jouw wijziging altijd doorgeven via info@peczwolle.nl.

Het systeem loopt vast, wat moet ik nu doen?

Mocht er tijdens het bestelproces iets vastlopen, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld een internetstoring. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling twintig minuten lang in het winkelwagentje houdt, alvorens deze weer teruggezet wordt als reservering. Dus na twintig minuten kun je het nogmaals proberen. Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 038 453 49 48 of stuur een e-mail naar info@peczwolle.nl.

Kan ik mijn seizoenkaart nog annuleren op het moment dat ik een seizoenkaart heb besteld?

Nee, dat is niet mogelijk. Zodra je een seizoenkaart bestelt, ga je een overeenkomst aan met PEC Zwolle voor de duur van één seizoen. Deze overeenkomst kun je niet tussentijds opzeggen.

Wat is mijn klantnummer om in te loggen?

Dit zijn de eerste acht cijfers op de achterkant van jouw seizoenkaart. Dit klantnummer begint met 30-, 93- of 94-.

Zijn er rookvrije vakken?

Het hele MAC³PARK stadion is in zijn geheel rookvrij.

Hoe betaal ik mijn consumpties in het MAC³PARK stadion?

In de omloop van het stadion is het mogelijk om losse betaalkaarten aan te schaffen. Voor een losse betaalkaart betaal je €2,- borg.

Hoe kan ik betaaltegoed op mijn PEC Zwolle betaalkaart zetten?

Registreer jouw betaalkaart via www.mijnpeczwollebetaalkaart.nl. Je kunt via deze site ook je kaart opwaarderen. Het is ook mogelijk om in het MAC³PARK stadion je kaart op te waarderen.

Andere vragen

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@peczwolle.nl of te bellen naar 038 453 49 48.

Neem contact met ons op

Heb jij een andere vraag? Neem dan contact met ons op via de telefoon of stuur ons een e-mail:

038 453 49 48 | info@peczwolle.nl

Deel met je vrienden: